.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار چالوس:
شمال جاي بي‌عفتي و بدحجابي نيست
عده‌اي كه با ورود به شمال اين منطقه را مكاني مناسب براي بي‌عفتي و بد‌حجابي تصور مي‌كنند، بايد بدانند كه مردم اين منطقه اين عمل را نمي‌پسندند و جلوي آن را مي‌گيرند.
شمال جاي بي‌عفتي و بدحجابي نيست

فرماندار چالوس گفت: عده‌اي كه با ورود به شمال اين منطقه را مكاني مناسب براي بي‌عفتي و بد‌حجابي تصور مي‌كنند، بايد بدانند كه مردم اين منطقه اين عمل را نمي‌پسندند و جلوي آن را مي‌گيرند.

سيدقدير رضايي گفت: بحث حجاب در كشور بسيار حايز اهميت است زيرا كشور ما يك كشور اسلامي است و بد‌حجابي براي اقشار مختلف جامعه نگران و ناراحت كننده است.

وي اظهار داشت: مردم ما عزت و آبرو دارند و بي‌حجابي و بي‌عفتي را توهين به فرهنگ غني اسلام مي‌دانند.

رضايي خاطرنشان كرد: كساني كه به منطقه شمال به ويژه چالوس وارد مي‌شوند بايد بدانند كه ترويج مذهب تشيع از اين منطقه بوده و مردمان آن بد‌حجابي را نمي‌پسندند و دور از فرهنگ و اعتقاد خود مي‌دانند.

وي ادامه داد: اعتقاد داريم كه فرهنگ حجاب بايد ابتدا از ادارات شروع شود و كليه ادارات در شهرستان را مكلف كرده‌ايم كه در نوع حضور كارمندان خانم در اداره دقت لازم را داشته باشند.

رضايي تاكيد كرد: از آن جايي كه رعايت عفاف و حجاب، خواسته امام راحل و مورد تأكيد مقام معظم رهبري، مراجع تقليد و همچنين مردم است؛ حساسيت آن را بسيار بالا مي‌دانيم.

وي با بيان اين كه نظام ما، يك نظام اسلامي است و حاكميت اسلام با محوريت ولي فقيه در كشور حكمفرما است، افزود: سزاوار هستيم در چنين كشوري همه چهره نظام، اسلامي باشد و اين يكي از خواسته‌هاي حضرت امام (ره) بوده است.

رضايي تصريح كرد: امام راحل در اوايل پيروزي انقلاب تأكيد داشتند همه قواي سه گانه از جمله دستگاه قضايي، قوه مقننه، دولت، دستگاه اجرايي و همه عوامل، چهره اسلامي داشته باشند ./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.